Trening grupowy

Siłownia-122
Siłownia-126

Podczas gdy trening indywidualny jest bez wątpienia najlepszą drogą do osiągnięcia upragnionych celów sylwetkowych, ćwicząc w grupie tworzymy społeczność – rywalizujemy, ale również możemy liczyć na wzajemne wsparcie, co często pozwala osiągnąć więcej, wyjść poza granicę swoich pozornych możliwości.

Masz kilku znajomych, z którymi chciałabyś ćwiczyć? A może chcesz dołączyć? Skontaktuj się ze mną.
Oferuję szeroki zakres treningów dostosowanych do indywidualnych preferencji moich podopiecznych.

Ogólnorozwojowy trening wzmacniający

Trening holistyczny, którego celem jest pobudzenie do pracy i rozwinięcie wszystkich partii mięśniowych. Wykorzystując maszyny, przybory, jak również ciężar własnego ciała, łączy w sobie zarówno ćwiczenia złożone jak i izolowane.

Korzyści: równomierne wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych, poprawa koordynacji i czucia mięśniowego, redukcja tkanki tłuszczowej

Trening funkcjonalny

Trening poprawiający funkcjonowanie całego organizmu. Ćwiczenia wchodzące w jego skład to tzw. ćwiczenia złożone, angażujące do pracy wszystkie stawy i nawiązujące bezpośrednio do ruchów wykonywanych na co dzień. Idealna opcja dla osób początkujących, dopiero zaczynających przygodę ze sportem.

Korzyści: poprawa wytrzymałości mięśniowej i koordynacji ruchowej, redukcja tkanki tłuszczowej, stabilizacja stawów i odciążenie kręgosłupa, zmniejszenie ryzyka kontuzji podczas ćwiczeń i codziennych obowiązków

Trening interwałowy

Trening przedziałowy polegający na przeplataniu okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami aktywnej regeneracji. Podstawą jego skuteczności jest długotrwałe pobudzenie metabolizmu. Dzięki zjawisku długu tlenowego, spalanie tkanki tłuszczowej trwa wiele godzin po treningu, zmniejszając ryzyko jednoczesnej utraty masy mięśniowej. Ze względu na bardzo wysoką intensywność jego czas trwania jest znacznie krótszy niż w przypadku innych form treningowych, co bez wątpienia stanowi zaletę dla osób zapracowanych, nie mogących sobie pozwolić na długie sesje treningowe.

Korzyści: skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości i ogólnej kondycji fizycznej w krótkim czasie

Trening korekcyjny

Trening mający za zadanie wyrównanie dysproporcji w napięciach mięśniowych, poprzez wzmocnienie osłabionych mięśni i rozciągnięcie mięśni nadmiernie przykurczonych. Pomaga w wyrabianiu nawyków utrzymywania prawidłowej postawy ciała.

Korzyści: poprawa wytrzymałości mięśniowej i koordynacji ruchowej, stabilizacja stawów i odciążenie kręgosłupa, prawidłowa postawa ciała

Body&Mind

Trening wysmuklający sylwetkę i rzeźbiący mięśnie, jednocześnie uwalniając je od napięcia i stresu. Doskonale wzmacnia mięśnie głębokie. Każdy ruch wykonywany jest w świadomy i kontrolowany sposób, zgodnie z własnym oddechem.

Korzyści: poprawa wytrzymałości mięśniowej, wysmuklenie sylwetki, uwolnienie od napięcia i stresu, wyciszenie organizmu

Stretching i Foam Rolling

Nadmierne skrócenie struktur mięśniowo-powięziowych może powodować powstawanie nieprawidłowych napięć, które negatywnie odbijają się na postawie ciała. Mięsień przykurczony  wykazuje również mniejszy zakres ruchu, co bardzo często może skutkować zahamowaniem progresji treningowej. Dlatego tak ważny jest trening rozciągający, polegający na uelastycznianiu i rozluźnianiu mięśni.  Dodatkowo ćwiczenia z wałkiem pozwolą „rozbić” zgrubienia powstałe w mięśniach w skutek intensywnych treningów oraz wypracować prawidłowy balans i równowagę.

Korzyści: rozluźnienie i uelastycznienie mięśni, zwiększenie zakresu ruchu, przyśpieszenie regeneracji mięśniowej, poprawa koordynacji i czucia mięśniowego